REGISZTRÁCIÓ / BEJELENTKEZÉS
● Nem sikerült bejelentkeznem…
A 2009 júniusa előtt regisztrált felhasználók esetében felhasználónévre, míg az azóta regisztrált felhasználóknál a teljes e-mail címre van szükség a bejelentkezéshez. Amennyiben nem emlékszik, vagy hibás a jelszava, lehetősége van új jelszó kérésére is, amelyet az „Elfelejtettem a jelszavam” feliratra kattintás után a regisztrációkor megadott email címre küld ki rendszerünk.
FOGLALÁS
● Próbáltam jegyet foglalni/vásárolni interneten keresztül, de a helyek kiválasztása után nem jutottam tovább…
Az online vásárláshoz regisztráció, illetve a honlapunkra való bejelentkezés szükséges. Sikeres bejelentkezés esetén a helyek kiválasztása után lehetőség nyílik az átvételi mód és fizetési mód kiválasztására, majd a vásárlás befejezésére. Amennyiben regisztráció/bejelentkezés nélkül kezdte meg a rendelést, lehetősége van a folyamat megszakítása nélkül regisztrálni rendszerünkbe, de ajánlott a vásárlás megkezdése előtt regisztrálni.
● Próbáltam jegyet foglalni, de a Foglalás gomb szürke, és nem történik semmi, ha rákkatintok…
A pár napon belül megrendezésre kerülő rendezvények esetében és a Budapesti Operettszínház előadásaira (a színház kérésére) nincs lehetőség jegyek foglalására, tehát a weboldalon csak az azonnali bankkártyás/telefonos vásárlás lehetséges. Az interneten elérhető jegyeket jegyirodáink bármelyikében személyesen is meg lehet vásárolni.
● Foglaltam jegyet az interneten keresztül. Hogyan vehetem át őket?
A sikeres foglalásról azonnal kap egy visszaigazoló e-mailt, mely tartalmazza az előadás adatait, a foglalási azonosítót, valamint a foglalási határidőt. A lefoglalt jegyeket csak személyesen, a Ticketportal eladóhelyein tudja átvenni és kifizetni, ehhez a foglalási azonosító megadása szükséges. A foglalási határidő – mely az adott napon éjfélig él – lejárta után a helyek automatikusan feloldódnak, és megvásárolható helyként visszakerülnek rendszerünkbe.
● Lehetséges telefonon vagy e-mailben jegyeket foglalni?
Telefonon és e-mailen keresztül nem lehetséges a foglalás. Jegyeket csak az interneten keresztül tud lefoglalni (kivéve ld. 2. kérdés).
VÁSÁRLÁS
● Próbáltam jegyet foglalni/vásárolni interneten keresztül, de a helyek kiválasztása után nem jutottam tovább…
Az online vásárláshoz regisztráció, illetve a honlapunkra való bejelentkezés szükséges. Sikeres bejelentkezés esetén a helyek kiválasztása után lehetőség nyílik az átvételi mód és fizetési mód kiválasztására, majd a vásárlás befejezésére. Amennyiben regisztráció/bejelentkezés nélkül kezdte meg a rendelést, lehetősége van a folyamat megszakítása nélkül regisztrálni rendszerünkbe, de ajánlott a vásárlás megkezdése előtt regisztrálni.
● Vásárolni szerettem volna, de a bankkártya adatok megadása után nem kaptam semmilyen visszajelzést, azonban a számlámról levonták az összeget.
Valamilyen okból kifolyólag a vásárlás során nem jutott vissza sikeresen a bank fizetőoldaláról a webáruház oldalára. A fizetés során a bank először zárolja az összeget, ezután megy végbe a tranzakció, vagyis a webáruház oldalára történő visszaérkezés esetén történik a tényleges átutalás a részünkre. Ha ez a folyamat megszakad, akkor a zárolt összeg újra megjelenik az Ön folyószámláján – számlavezető bankjától függ, hogy mennyi időn belül. Amennyiben nem volt sikeres a tranzakció, a rendszer automatikusan foglalásba helyezi a kiválasztott helyeket. A foglalásba került jegyeket szmélyesen tudja átvenni és kifizetni bármely jegyirodánkban. Ha mindenképpen interneten keresztül szeretné kifizetni a jegyeket, először törölnie kell a foglalást, majd újra kell kezdeni a vásárlási folyamatot. A fenti eset alól kivételt képeznek a Budapesti Operettszínház előadásai, illetve a pár napon belül megrendezésre kerülő rendezvények, mivel azoknál nem lehetséges a foglalás – vagyis sikertelen tranzakció után a helyek néhány perc elteltével ismét megvásárolhatóvá válnak.
● Vásároltam jegyeket a Ticketportalon keresztül, de utólag észrevettem, hogy otthoni nyomtatás helyett más átvételi módot jelöltem be…
A jegyek kifizetése után nincs lehetőség az átvételi mód megváltoztatására.
● Fizethetek kultúra utalvánnyal vagy SZÉP kártyával?
SZÉP Kártyát a jogszabályok szerint csak a rendezvény szervezője fogadhat el, ezért egyik partnerirodánk sem tudja elfogadni.
● Interneten keresztül vásároltam jegyeket, azonban a számlát más névre/címre szeretném kérni.
A számla arra a névre és címre van kiállítva, ami a vásárlás pillanatában meg volt adva a számlázási adatoknál. A számla megváltoztatására három munkanapon belül van mód 2500 Ft díj ellenében az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint. A honlapon bejelentkezve lehetőség van az adatok megváltoztatására.
● Külföldi rendezvényekre is tudok jegyeket rendelni?
Igen, lehetősége van jegyeket rendelni a Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban és esetenként más országokban megrendezésre kerülő rendezvényekre, amennyiben azok szerepelnek honlapunkon. A lefoglalt jegyeket valamennyi magyarországi Ticketportal eladóhelyen át tudja venni. FIGYELEM! A prágai O2 Aréna és néhány további helyszín rendezvényeire, nyitvatartási időben csak a cseh jegyirodákban tudja átvenni a lefoglalt jegyeket.
HOMETICKET NYOMTATÁS
● Interneten keresztül vásároltam jegyeket, és átvételi módként a HOMETICKET volt bejelölve. Hogyan nyomtathatnám ki a jegyeimet?
Bejelentkezett állapotban a „Jegyrendeléseim” feliratra kattintva megtekintheti eddigi foglalásait, vásárlásait. A keresett rendelés számára, majd a HOMEticket feliratra kattintva lehetősége van a jegyeket kinyomtatására vagy újranyomtatására. A „Jegynyomtatás” gombra kattintva felugrik a pdf formátumú jegy. Ha a rendszer már érzékelt egy korábbi nyomtatást (a rendszer a pdf megjelenítését is nyomtatásként érzékeli), indoklás megadása után lehetséges az ismételt nyomtatás.
● Nem sikerült kinyomtatni a jegyeket, mert rossz a nyomtató. Mi a teendő?
A jegyek bárhol, bármikor ismét megnyithatóak és kinyomtathatóak, ha bejelentkezik weboldalunkra.
● Megpróbáltam kinyomtatni a jegyeket, de a jegynyomtatásra kattintva nem történt semmi.
A jegyek sikeres kinyomtatásához szükség van arra, hogy böngészője ne blokkolja a felugró ablakokat, illetve fontos, hogy az Adobe Reader program is megfelelően telepítve legyen.
ÁRAK / KEDVEZMÉNYEK / VISSZAVÁLTÁS
● A jegyárakon felül van valamilyen plusz költség?
HomeTicket vásárlása esetén jegyenként 190 Ft-ot a kosár értékének 2 %-át (de vásárlásonként max. 1390 Ft-ot) számítunk fel kezelési költségként.
Házhozszállítás vagy külföldi postázás esetén a szállítási díjat ill. postaköltséget a vásárló állja.
Mobil Vásárlás esetén a szolgáltatók tranzakciós díjat számolnak fel. (Bővebben: Általános Szerződési Feltételek)
Személyes vásárlás esetén a jegyiroda hatáskörébe tartozik a kezelési költség meghatározása, így javasoljuk, hogy vásárlás előtt érdeklődjön a jegyirodában a további költségeket illetően.
A Jegyirodák menüpontban ikonnal jelöljük a kezelési költség nélküli jegyirodákat.
● Van kedvezmény gyermekek/diákok/nyugdíjasok/csoportok részére?
Általános kedvezmény nincs, mindig a szervező dönt arról, hogy ad-e valamilyen kedvezményt. Ha az erre vonatkozó információ nincs feltüntetve az oldalunkon, akkor valószínűleg nincs.
● Hány éves kortól kell jegyet vásárolni?
Amennyiben nincs feltüntetve a rendezvény adatlapján, kérjük forduljon a szervezőhöz.
● Kerekesszékkel is kell jegyet vásárolni?
Amennyiben nincs feltüntetve a rendezvény adatlapján, kérjük forduljon a szervezőhöz.
● Vásároltam jegyet a Ticketportalon keresztül, azonban nem jó az időpont. Van lehetőség a jegyek visszaváltására vagy az előadás más időpontra való cserélésére?
A jegyek visszaváltásara vagy más időpontra való cserélésére csak a szervező utasításai szerint, illetve az előadás elmaradása esetén van lehetőségünk. Színházjegyek cseréjét illetően javasoljuk az adott színház szervezési osztályát felkeresését.