A Ticketportal HOMEticket szolgáltatásának köszönhetően készpénzkímélő módon, otthonról tudjuk kinyomtatni interneten megvásárolt belépőnket. A HOMEticketnek köszönhetően nem kell jegyirodába látogatnunk, és a rendszer használatához csak internetkapcsolat, egy bankkártya/mobiltelefon valamint egy nyomtató szükséges.
A HOMEticket szolgáltatás segítségével kizárólag az interneten keresztül vásárolhatunk belépőjegyeket, saját nyomtatással. Ennek megfelelően ha Ön más csatornán keresztül vásárol HOMEticketet, vállalja annak kockázatát, hogy egy másolatot vesz meg, és ezzel a rendezvényre való bejutását kockáztatja.
A Ticketportal weboldalán regisztráció és bejelentkezés után válasszuk ki a keresett rendezvényt, előadás időpontot és a megvásárolni kívánt helyeket, majd továbblépve a kézbesítési módoknál válasszuk a HOMEticket opciót. A sikeres fizetés után azonnal ki tudjuk nyomtatni a jegyeket.
Csak a logóval ellátott rendezvényekre vásárolhatunk otthoni jegynyomtatással, mivel a szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, ha ehhez a rendezvény szervezője hozzájárul.
Mert az internetes vásárlás után azonnal hozzáfér belépőihez, így megkíméli magát a hagyományos jegyvásárlásnál sokszor elkerülhetetlen várakozástól, sorbanállástól, telefonálástól. Ráadásul így akár az utolsó pillanatban is megvásárolhatja jegyeit (ha azok még nem fogytak el, ill. ha a rendezvény szervezője nem zárta még le az értékesítést).
Igen, a HOMEticket szolgáltatás segítségével értékesített rendezvényeken elfogadják ezeket. Az otthon nyomtatott jegyek ugyanazokat a grafikai elemeket tartalmazzák, mint a hagyományos módon vásárolt Ticketportal - belépőjegyek.
Ennek eldöntése a rendezvény szervezőjének hatáskörébe tartozik, de mi minden esetben javasoljuk a jegyek tényleges kinyomtatását.
Nem, a nyomtatáshoz egy egyszerű tintasugaras vagy lézernyomtató is használható.
A rendezvényre való beengedéskor a szervezők ellenőrzik az otthon nyomtatott belépőjegyeket is, a rajtuk található vonalkód ill. sorszám alapján. Ez biztosítja, hogy ugyanazzal a jeggyel minden rendezvényre csak egy személy juthat be. A jegy másolását a törvény tiltja és bünteti - ha valaki jegyét lemásoltatja, akkor is csak az elsőként érkező jut be, a többiek pedig a törvény szerinti felelősségre vonásra számíthatnak.
Ellenőrizze számítógépe beállításait a fentebb látható Beállítások menüpont segítségével.
Kövesse a fenti Használat menüpontban, a „Jegyek újranyomtatása” résznél felsorolt lépéseket.
Ez az intézkedés a vásárlók biztonságát szolgálja: a rendezvényszervezőnek a beengedéskor lehetősége van arra, hogy név szerint is ellenőrizze azt, hogy a jeggyel bejutni szándékozó (több jegy vásárlása esetén egyikük) azonos-e azzal a személlyel, aki adatbázisunk szerint a belépőjegyet vásárolta, vagyis hogy a jegyek jogos tulajdonosa szeretne-e bejutni azokkal. Ellenkező esetben a rendezőnek lehetősége van a beléptetést megtagadni.
Hogyan vásárolhatok HOMEticket-et?
A Ticketportal weboldalán regisztráció és bejelentkezés után válasszuk ki a keresett rendezvényt, előadás időpontot és a megvásárolni kívánt helyeket, majd továbblépve a kézbesítési módoknál válasszuk a HOMEticket opciót. A sikeres fizetés után azonnal ki tudjuk nyomtatni a jegyeket.
Minden rendezvénynél igénybe vehetem a HOMEticket szolgáltatást?
Csak a logóval ellátott rendezvényekre vásárolhatunk otthoni jegynyomtatással, mivel a szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, ha ehhez a rendezvény szervezője hozzájárul.
Miért érdemes a HOMEticket szolgáltatás segítségével otthon kinyomtatnom a jegyeimet?
Mert az internetes vásárlás után azonnal hozzáfér belépőihez, így megkíméli magát a hagyományos jegyvásárlásnál sokszor elkerülhetetlen várakozástól, sorbanállástól, telefonálástól. Ráadásul így akár az utolsó pillanatban is megvásárolhatja jegyeit (ha azok még nem fogytak el, ill. ha a rendezvény szervezője nem zárta még le az értékesítést).
Biztosan bejutok otthon kinyomtatott jegyemmel a rendezvényre?
Igen, a HOMEticket szolgáltatás segítségével értékesített rendezvényeken elfogadják ezeket. Az otthon nyomtatott jegyek ugyanazokat a grafikai elemeket tartalmazzák, mint a hagyományos módon vásárolt Ticketportal - belépőjegyek.
Elég ha telefonon/tableten mutatom be a jegyet?
Ennek eldöntése a rendezvény szervezőjének hatáskörébe tartozik, de mi minden esetben javasoljuk a jegyek tényleges kinyomtatását.
Szükségem lesz a jegy kinyomtatásához valamilyen különleges számítástechnikai eszközre?
Nem, a nyomtatáshoz egy egyszerű tintasugaras vagy lézernyomtató is használható.
Mi történik, ha az otthon nyomtatott belépőjegyet lefénymásolják vagy többször kinyomtatják?
A rendezvényre való beengedéskor a szervezők ellenőrzik az otthon nyomtatott belépőjegyeket is, a rajtuk található vonalkód ill. sorszám alapján. Ez biztosítja, hogy ugyanazzal a jeggyel minden rendezvényre csak egy személy juthat be. A jegy másolását a törvény tiltja és bünteti - ha valaki jegyét lemásoltatja, akkor is csak az elsőként érkező jut be, a többiek pedig a törvény szerinti felelősségre vonásra számíthatnak.
Mit tegyek, ha nem sikerült kinyomtatnom a HOMEticket belépőjegyeimet?
Ellenőrizze számítógépe beállításait a fentebb látható Beállítások menüpont segítségével.
Mit tegyek, ha már kifizettem a jegyeket, de valamiért nem sikerült kinyomtatnom?
Kövesse a fenti Használat menüpontban, a „Jegyek újranyomtatása” résznél felsorolt lépéseket.
Miért van szükség a HOMEticket vásárlók esetén személyazonosításra is?
Ez az intézkedés a vásárlók biztonságát szolgálja: a rendezvényszervezőnek a beengedéskor lehetősége van arra, hogy név szerint is ellenőrizze azt, hogy a jeggyel bejutni szándékozó (több jegy vásárlása esetén egyikük) azonos-e azzal a személlyel, aki adatbázisunk szerint a belépőjegyet vásárolta, vagyis hogy a jegyek jogos tulajdonosa szeretne-e bejutni azokkal. Ellenkező esetben a rendezőnek lehetősége van a beléptetést megtagadni.